Citat:
Originally posted by hubbert@Mar 17 2006, 22:48
Citat:
Helsidesscrollen får vi nog leva med en stund, jag vet inte hur det är möjligt med någon annan lösning i XHTML 1.1
|
Hm går det inte med "div class" eller vad nu det skall kallas för, validerar i alla fall på HTML 4.0. Varför behöver du köra XHTML 1.1?
Citat:
Jack Russell! Tro det eller ej men jag har faktiskt fött upp JRT:s på det glada åttiotalet. Trevliga små rackare. De kommer med i terrierkennel.se som är ett vilande projekt f.n.
|
Det ser jag fram emot. Har lite bilder på Emma, vår 14-åriga tik, som du kan få använda. Lika pigg som en valp enda skillnaden är att det sovs och sträcks på benen lite mer.
|
Jag trodde du menade en i-frame. Tror inte detta finns i XHTML men är osäker ska kolla. Är inbiten fiende till allt som är med frame. Men kollar som sagt. XHTML är ren snobbism från min sida. Jag vägrar vara en "tabell-layoutare"
Åhå, 14 år det var inte illa. och pigg som en nötkärna dessutom. Fantastiska hundar! Tävlade en del i konstgryt med mina Russlar, inte kul att vara grävling när en JRT fattar humör.