Ämne: Bulldogg.se
Visa ett inlägg
Oläst 2006-03-17, 21:20 #3
pitbulls avatar
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pitbulls avatar

Reg.datum: May 2004
Tack hubbert du är en klippa!

Ja, det studsar lite och kränger på skutan. Ska kolla över css-filen och se vad jag kan skruva med där. Antagligen ngn. liten storleksangivelse som jag har missat.

Title: Labbar lite med SEO på bulldogg.se Vill gärna utvärdera vad en exakt title har för resultat jmfrt. med flera nyckelord i title, har också lagt höger menyn efter vänstersidan i koden. (kanske därför det studsar lite grann?) Lite SEO-labbande m.a.o.

Jack Russell! Tro det eller ej men jag har faktiskt fött upp JRT:s på det glada åttiotalet. Trevliga små rackare. De kommer med i terrierkennel.se som är ett vilande projekt f.n.

Sidor om bulldoggar hittar man på bulldogg.se -Det var det jag menade i alla fall, kanske har du rätt i att det är lite otydligt. Hmm... Ska klura på det.

Länkfärgen kommer att ändras, jag känner också att den inte är rätt f.n. Färger är alltid ett dilemma för mig.

Helsidesscrollen får vi nog leva med en stund, jag vet inte hur det är möjligt med någon annan lösning i XHTML 1.1 Strict. (Ligger sömnlös för att google-search inte validerar.) Hittar jag en lösning så ska jag anamma ditt tips.

Tusen tack! Nu har jag fått lite att tänka på.

/S
pitbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat