Visa ett inlägg
Oläst 2006-03-15, 22:58 #20
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
serial serial är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Artister som har något bra att erbjuda har nog även mer köpsugna lyssnare, för den som producerar låtar som håller hårt i en månad och sedan är man spysjuk på låten har nog svårt att få en lojal (köpstark) publik. Jag köper musik från de grupper jag verkligen gillar, de som är äkta och som inte är inslagna sälj-sälj-förpackning. Deras låtar laddar jag ner och lyssnar på dem 3-5 gånger för att mätta hjärnan med.

Är det stöld, ja det är det och jag är skyldig. Men produkten är inte prissatt efter dess kvalitet, det vill säga att om jag betalar 300 000kr för en byrå gjord av den bästa hantverkaren så vet jag att svett och tårar är nerlagda och framförallt själ. Medan petter´s verk är en byrå som är tillverkad av IKEA, enbart för att sälja så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt.

Ok, nu har jag skrivit såpass så jag inte vet vad jag har skrivit, och jag tänker inte kolla igenom det för då måste jag nog ändra på en massa och sen ångrar jag mig och tar bort det. Nej, jag ska nog gå och lägga mig nu tror jag. GOD NATT
serial är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat