Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 6 096
|
Finns säkert rätt många olika anledningar, loopia är ju som sagt ett av dom största svenska webbhotellen. Som jag sa förut är att jag tycker det är viktigt att dom skriver ut driftinfo för att kunden ska få en uppfattning.
Menar stor text på deras första sidan Sveriges bästa Webbhotell mer eller mindre och ingen info om ev. avbrott. Tror faktiskt kunden tror att dom är så bra som dom skriver och dom kan ju inte göra en egen uppfattning när dom inte skriver ut vad som hänt.
Samtidigt kan man ju tycka om man ha så stor text på deras sida och skryter att dom blivit utmärkta till Sveriges bästa webbhotell så bör dom hålla det med.
Så valet tror jag beror mycket på det loopia själv försöker få det till på sin sida, betalar man för något som inte fungerar bra så brukar man klaga. Sedan att man inte byter kanske beror på att ifråga att kunden redan betalat för 1 år hos loopia.
|