Citat:
Originally posted by Mattias@Mar 14 2006, 19:33
Är kund hos JX sedan 6månader tillbaka.
Har inte krävt några speciella stöd gällande support, så kan inte svara hur ofta de svarar fort.
Men vet att de nyligen hade en vatten-läcka på kontoret (?)
Anyways. är nöjd och har fått svar de gånger jag bett om nöjd. Tillbehor punkt se är hostad där om du vill klicka runt en kortis för att se laddning.
|
Stämmer, vi bor i en lägenhet med två våningar och hade kontoret på nedervåningen och bodde uppe tidigare, men vattenläckan på övervåningen som dränkte servern för telefonväxeln och golvet så fick vi flytta upp en våning, när vi sedan drog igång en ny växel fungerade den inte som den skulle vilket gjorde att när jag inte var anträffbar skulle samtalet gå vidare till person2, vilket falerade, felet har funnits i sedan i torsdags men först idag det var märkbart med totalstopp då jag inte fanns tillgänglig.
Problem är till för att lösas och det är gjort nu med ytterligare en växel i serverhallen att slå om till vid problem här och även fler personer i jourlistan om de första inte kan svara.