Citat:
Originally posted by Hjalmar@Mar 14 2006, 16:58
Min uppfattning att jag borde få häva avtalet om ni ej levererar i tid. Jag ser ingen stöd för att skylla på levrantörer (speciellt inte när man är medveten att de är i spanien och säger att man ska köpa sakerna på stan m.m.).
Det stämmer att ni erbjöd mig skilje man, men var också tydliga med att jag får ta på mig alla kostnader för detta. Jag vill ha tillbaka pengar inte betala mera...
Hoppas att pengarna verkligen kommer tillbaka denna gång!
|
Vi skyller inte på vår leverantör, en kunde inte leverera så vi valde en annan, 29;e meddelade vi att beställningen var gjord, 2;a att han inte kunde leverera p.g.a semester och att vi körde via dustin istället, 4;e meddelades att server skulle bli klar inom någon dag samt kompensation på ett kvartal gratis samt fråga om ni behövde temp-plats, strax efteråt ville du häva avtalet, 6;e eller 7;e har jag för mig
Notera även att det är en helg imellan.
Vi gjorde allt i vår makt att få fram er server, vi gjorde t.o.m. mer än vad vi egentligen lovar genom att ge plats på annan server några dagar, vi missföstog dock varandra i den punkten, dessutom bjöd vi på ett kvartal helt gratis för förseningen.
Detta kan vi diskutera till världens ände känns det som, jag har inget ytterligare att tillägga då jag anser ärendet som avslutat numera.