Citat:
Originally posted by JonathanS@Mar 10 2006, 11:44
Hur många, av de som slagit på IIS i denna tråd, känner till det faktum att Nic-SE/IIS har arbetat på ett nytt produktionssystem sedan juli förra året, att det ska vara klart i maj och att övergången till det nya systemet kommer att ske under september?
Det känns tyvärr, som så många gånger förut på WN, att spekulationer och antaganden dominerar denna tråd.
|
Jag ringde Per-Olof (idioten) för nästan 3-4 år sen.
Och berätta för han vilket värde han har för bolaget, det var ett resultat
av att ett ombud peka om Boxman.se till Boxman.net mot min vilja.
Det var en av de dummaste reglerna i svensk historia att ombuden skulle bevilja.
ompekningen (vilket skämt..). Vad har de med min domän att göra? Bryr mig föga om ombuden.
Hur som helst, så försvara sig PO med att ett helt nytt system var på gång där man kunde
ha total kontroll m.m. över sina domäner. Detta är över 3.5 år sen. Vad har hänt?
Så när du du säger att de jobbat med ett nytt system senaste året så ställer jag mig frågan,
vem är dum nog att köpa det? All i see is talk yet i see no walk.
Sparka styrelsen för IIS och Per-Olof.
Även om det skulle komma i drift iår, så är det flera år försent.
Nästa sak man kan fundera över är varför man inte kan betala årsavgiften direkt på nätet?
Skippa Svea Ekonomi. Detta är internet, inget annat.
Så i detta fall kära Jonathan, så har du fel. Försvara inte packet som förhindrat .SE utvecklingen.
Kan för övrigt berätta att jag ringde flera personer i IIS, majoriteten av dem hade inte en aning
om hur .SE hanteringen ens fungera. Rolf som sitter än idag i styrelsen (från dataföreningen)
visste inte ens vad en ompekning är. Det kallar jag kvalite...