 |
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
|
Hej,
Vi ursäktar detta långa dröjsmål med Comviq-utbetalningarna och vill härmed klargöra hur situationen ser ut för tillfället: Vi tar kontakt med Comviq dagligen för att de skall förstå vikten av att betala dessa fakturor då det inte bara handlar om att ni och vi skall få den ersättning vi har intjänat, utan även för att denna situation bevisligen skadar TradeDoublers anseende i affiliates ögon. I dagsläget så är fakturorna godkända internt hos Comviq, så det enda som kvarstår är alltså själva betalningen. Detta godkännande skedde för ett par veckor sedan och vi hade hoppats på snabbare handling från Comviqs sida, därav den uteblivna förklaringen innan detta. Vi jobbar alltså på detta och hoppas på att betalningen skall vara på plats inom snar framtid. Vidare så vill vi även påpeka att Comviq nu håller på att ändra deras fakuteringsförfarande, så detta skall inte behöva upprepas igen i framtiden.
Tack för visat tålamod.
Mvh Christofer Båge
TradeDoubler
Account Manager
|