Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 169
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 169
|
Jag har använt Kreditor i snart ett år och jag är väldigt nöjd med deras vård om mina kunder.
Oftast när något är försenat eller försvunnet brukar kunderna höra av sig direkt. Ibland hör kunderna inte av sig förrän de har fått påminnelsen från Kreditor. När kunderna hör av sig och meddelar att de inte fått någon vara kan båda jag och Kreditor enkelt ”frysa” fakturan genom ett enkelt klick i Kreditors gränssnitt. När en faktura ”frysts” agerar inte Kreditor något mer förrän jag har aktiverat fakturan igen.
När kunder hör av sig för att det inte kan betala i tid kan jag enkelt förlänga kredittiden i gränssnittet. En månad extra brukar bara kosta ett par kronor och detta kan man själv välja om man vill lägga på fakturan eller om det ska dras från min nästa utbetalning.
Alla problem som har uppstått under året har jag enkelt kunnat lösa i kreditors gränssnitt och jag har aldrig hört några klagomål från mina kunder om deras metoder.
|