Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-22, 00:25 #12
magzs avatar
magz magz är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 34
magz magz är inte uppkopplad
Nykomling
magzs avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 34
Hej igen,

Alla våra kunder får ut sina pengar i tid, skulle det vara en fördröjning av utbetalning så vet kunden i fråga varför. Tjänsten PayControl finns ju både med belåning samt fakturaköp. Vid belåning sätts en kreditgräns på kunden, skulle det vara så att företaget spräcker kreditgränsen så betalas inga mer pengar ut innan kundens kund betalt in så man hamnar under sin kreditgräns. Om det har skett så tror jag att de har en dialog med sin handläggare samt med våran kreditchef för att lösa situationen. Tyvärr så vet jag inte vilken kund det gäller så jag kan inte göra så mycket mer än besvara hur det ligger till hos Acme.


Hög personalomsättning hade de redan när jag anlitade dem. De personer ni försöker få tag på kanske har slutat?
>>>>>>>>>>>>>
Personalomsättningen på säljkontoren är ganska stor, relativt vanligt eller??
Många som inte håller måttet eller när dom får tag i ett annat arbete så går det vidare.
Dock på huvudkontoret (administration, handläggning & tekniker) så har det slutat 2 personer som har med handläggnigen att göra på 2,5 år. Mycket för ett företag som har ca 40 personer anställda som bara sysslar med handläggning, it och annan administration ???

Tycker det är lite fel att bara kasta ur sig saker man inte vet så mycket om.


Ha en trevlig dag.


//Martin
magz är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat