Visa ett inlägg
Oläst 2004-01-27, 02:52 #5
MrBig MrBig är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
MrBig MrBig är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
ok men hur optimerar folk sina sidor då? är det inte lätt hänt att dom kör 19" optimerat för dom själv är vana vid det.
Jag tror att en bra designer av sidor sätter sig och tänker efter vad de gör. Jag har haft en 19" i 5 år, men aldrig har det slagit mig att göra en sida som är optimerad för detta (inte för att jag är jättebra designer för detta...)

Citat:
precis som en del kör massa bredbandsoptimerade sidor och har glömt hur det var när dom hade modem för ett par år sen
Om man gör en sida för den svenska marknaden, varför skall man alltid tänka på modemuppkopplingar. I så fall skulle sidorna aldrig bli snyggare och bättre. Visst är enkelt bra, men tänkt hur tråkigt det skulle se ut om alla körde med text och text och text.......bara acceptera att ADSL är standard och inte modem.

Citat:
jag har bredband, men så fort jag ser en sida som håller på och skriver "loading" eller liknande stänger jag av
Lite gammalmodlig inställning känner man av här. Vid flah är ju preloaders standard och det gör ju att du kan oftast surfa mycket snabbare på sidan senare. vad är fel med detta? Om du sitter på bredband så kanske du får vänta i vaddå 3-5 sekunder. Kom igen...
Tror att flash bli mer vanligare och kommer kanske t.o.m. dominera om några år. Bara synd att jag inte har jaft tid att lära mig det.

Själv tycker jag att du lever i gårdagen och blickar inte mot framtiden. Men det kan vara jag, som forskare, som blickar framåt för mycket......
MrBig är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat