Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-21, 07:35 #3
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
digiArt digiArt är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by Tobbe@Feb 21 2006, 06:41
Vad är problemet? Antal personer i företaget (1?), finansiell stabilitet eller vad är det som specifikt påpekas? I mina ögon ser ditt företag OK utåt efter en snabbkoll, inget att anmärka på förutom att du kör enskild firma. Hur ser firman, dvs du ut på en kreditupplysning? Något problem där?
Problemet som jag förstår det större företaget ser med att köpa lösningen är att de vill garantera sig en långsiktig relation där de kan säkra sig mot att Magnus företag inte försvinner, förändras, köps upp eller annat. Denna risk är då att de lägger ner pengar, träning och installation av systemet som kan försvinna vilket i sig resulterar i en merkostnad för företaget då de blir tvungna att lägga ner ytterligare tid och pengar på att söka ett alternativ samt migrera befintlig data mot det nya systemet.

Tyvärr är detta en brist ensamföretagare fajtas mot och jag hoppas verkligen för din skull Magnus att du lyckas landa den här affären. Då har du en stor kund som referens för framtida insäljningar vilket bör garantera en fortlevnad.
digiArt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat