Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-19, 13:00 #7
Andrres Andrres är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
Andrres Andrres är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
Axe:
Det finns många aspekter man kan diskutera, min frågeställning var mer inriktad på Googles omfattande spionageliknande verksamhet och ofantliga makt.

hubbert:
(Kan sägas motsvara punkt A och B då alltså... för jag antar att det även är din syn på saken som webmaster e.dyl och som en del av ditt företag)

koala:
Citat:
kan jag tyvärr inte besvara eftersom jag inte kan representera något svenskt företags åsikter. Kan tänka mig att flera här har åsikter om Googles utveckling, utan att nödvändigtvis representera något företags åsikter i frågan.
Jag antog (felaktigt?) att medlemmarna här är anställda eller egenföretagare, och att de med sitt företags bästa i åtanke har synpunkter på sånt som kan påverka "deras" företag. Dvs att du som webmaster e.dyl. är en del av företaget och på sätt o vis kan sägas representera ditt företag i detta forum.

koala igen:
Tack för länkarna, de ger lite synpunkter här o där.
Min frågerubrik var nog för generell, borde kanske kompletterat den med "med avseende på Googles spionageliknande verksamhet... osv och vart det kan leda i framtiden".

-------------------------------------------

Men jag inser också att det är de kortsiktiga vinsterna som prioriteras, och inte eventuella framtida hot från Googles spionage- och storebrorsverksamhet.
Så härmed förklarar jag själv denna fråga som relativt ointressant i dagsläget för de svenska företag och deras webmasters m.m. som finns representanterade i detta forum.
Andrres är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat