Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-17, 10:48 #15
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Dina inlägg blir mer och mer luddiga att läsa, försök istället hjälpa trådskaparen med det man bör tänka på istället för att klaga på allt och alla.

Tydligen fungerar det ju alldeles utmärkt att vara "ÅF" till de operatörerna då många och åter många leverantörer lever på det, och tusen och åter tusen slutkunder är helnöjda med tjänsten.

Enda tipset jag har är, tänk realistiskt och logiskt, be om referenser av tilltänkta leverantörer och fråga hur dom upplever service/support/tillgänglighet istället för att lyssna på Patrikweb som enbart pratar ur egen synvinkel.

Citat:
vad händer om andra hands leverantören börjar bråka med riktiga leverantören? Jo är det kunden som hamnar i problem.
Japp, precis som på samma sätt när leverantören du hyr golvplats av i ett bergrum börjar bråka.

Står man i en serverhall hos en ISP, själv eller hos mellanpart så är man mer skyddad, spelar ingen roll vad du säger, men om jag ringer en tekniker på P80 för ett problem så har han byxorna på sig och sitter i taxin innan du ens hinner resa dig upp ur sängen och åka mot hallen...

Min mormor brukar säga att man ska torka sin egen röv innan man torkar andras.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat