Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-16, 22:55 #69
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Daniel29 Daniel29 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Citat:
Originally posted by hubbert@Feb 16 2006, 20:14
Jag tror jag förstår vilken tråd du syftar på (om det gäller något av dina inlägg vill säga) där bemötandet nog passar in på definitionen spydig/sarkastiska.
MEN det finns ibland en skillnad mellan hur medlemmar bemöts. Liknande fråga (jag har köpt domännamn yyyyy.se vad skall jag ha det till -stuket) ställt av en medlem som anses vara kompetent får i många fall konkreta förslag och det är en trevligare ton i inläggen.
Kompentens verkar ibland bedömmas enbart efter, antal inlägg personen gjort/hur länge han/hon varit med i forumet.

1. Det var inte någon speciell tråd som jag menade utan det var flera trådar som fjag hänsyftar till, men när jag såg helt meningslösa svar i en tråd om Muhammed.nu så fick det mig att skriva här. Tyvärr verkar inte folk ha roligt när de postar här. Många forum brukar det vara sarkasm men med en gnutta respekt bakom inlägget. Det saknas av många här.

2. Tyvärr stämmer det du skriver att kompetens/respekt ges bara åt folk med många inlägg. Jag har själv varit moderator på ett stort forum. Där var det mycket "trevligare/lugnare" stämning i inläggen.
Daniel29 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat