Citat:
Originally posted by eg0master@Feb 15 2006, 10:42
Dessutom krävs ju fortfarande en "komersiell" sida i signaturen och det tycker jag indikerar lite högre ambitionsnivå än "jag har en sida med smygtagna bilder på tjejerna i min klass" eller "jag har köpt 3 domäner vad är de värda och vad är F-skatt".
|
Jag antar att du menar mig... Vad du tycker om etiken bakom min sida bryr jag mig inte om, men vad har egentligen den sidan med professionalism att göra?
Tre saker som gör smygbilder[se] till tillräckligt professionell sida:
1. SMS & telefon-betaltjänst som jag har ganska bra erfarenhet om. Jag svarar på frågor om detta på WN.
2. SEO, jag ligger topp fem på massor av sökord som är relevant för sidan.
3. Inkomster. Mycket hög utdelning (ören per besökare) som jag brukar jämföra mina sidor emellan.
Vad vet du om ambitionsnivån då?
Mina ambitioner och rimliga mål med den sidan är att starta upp i liten skala. Sedan köra sidan i fler länder i Europa.
Till sist byta från telefonbetalning till CC när jag fått in tillräckligt med bilder.
Jag började med hela idén för över sex år sedan. Själv känner jag att jag står inför ett stort ekonomiskt genombrått.
I övrigt håller jag med om att WN var bättre förr. Nu för tiden brukar jag hoppa tillbaka 10-15 sidor i ett forum för att läsa om vad som skrevs då. Ganska intressant att se hur projekt och idéer har fortplantat sig.