Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Oct 2004
|
Mycket klarare hubbert. Och jag hoppas det framgick att jag absolut inte är emot nybörjare, utan ifrågasätter attityden hos en del frågeställare, eller rättare sagt; ifrågasätter hur medlemmar med en viss attityd behandlas av WNs moderatorer (dvs inte alls).
WN får gärna bli ett forum för alla där man frågar om allt mellan himmel och jord och där den enda gemensamma nämnaren är att varje person anser sig vara en webmaster. Det kanske inte är ett forum i min smak, men jag vill ju veta vad tanken med WN är just nu. Uppenbarligen finns det flera personer som känner att WN har förändrats. Frågan är om det är en medveten förändring eller ett resultat av att man inte hållit sig till den ursprungliga idén och blivit lat i sitt modererande. Där av min fråga. Vad är syftet med WN?
Slog mig just att jag snart borde bli bannad eller få mina inlägg raderade för att jag tjatar och inte tillför speciellt mycket nya argument, men som någon påpekade - WNs ägare lyser med sin frånvaro (så vitt jag känner till) men de kanske har sportlov eller något i det stilen. :P
|