Citat:
Originally posted by eg0master@Feb 14 2006, 13:50
@1337pm;
Jag har aldrig påstått att jag är expert på att stava svenska och den där typen av inlägg är inte profesionella. Det enda du lyckas med är att bevisa för andra att du inte har något vettigt argument att komma med och därför väljer du att kommentera något som är helt ovidkommande för ämnet. Jag väljer nu att inte kommentera detta ytterligare eftersom jag då skule bryta mot reglerna för WN ang. t.ex. personangrepp. Och framförallt för att det knappast skulle vara profesionellt av mig att börja ta upp andra saker som t.ex. ett urval av dina inlägg här på forumet i relation till denna diskussion.
|
Off topic i off topic.
Intressant, jag personligen är invandrare, men har efter alla år (13) lärt mig stava rätt ok (tycker jag). Mycket tack vara alla vänliga människor som hjälpte mig när jag stavade fel (varesig det var relevant för diskussionen eller irellevant).
Jag kan inte förstå varför folk stör sig på att andra påpekar något som uppenbarligen är fel. Även om en person har dysleksi, kan det vara på plats att påpeka om det är inte till den milda grad att självaste diskussionen blir lidande. Varför tar du det som personangrepp? Om man NU ska vara petnoga så är väl inte _det_ proffsigt.
En del människor stavar fel pga. lathet ( just dina inlägg har jag aldrig stört mig på eller upplevt det så ), och såna är rätt irriterande att läsa. Så länge WN inte har möjlighet att ha en "ignore"-inställning på en del användare, är det befogat att man kanske stoppar in en liten påminnelse.