Fler som tycker som jag
Man ser ganska lätt att de som är för ett begränsat forum är vi som varit här länge medans de som inte har så mycket bakom ryggen vill se att wn är öppet för alla. Jag är en av dem som håller på ett begränsat forum för de professionella. Kvaliteten har rasat på inläggen och är idag nere på nästan samma nivå som motsvarande forum.
Det var just det som gjorde WN unikt för oss som kommit lite längre. En plats för likasinnade. En person som endast kan grunderna i HTML kan inte kalla sig en professionell webbutvecklare och har i min mening inte här att göra. Det finns mängder med forum där denna person är välkommen. Detta låter kanske hårt men jag är ärlig. Jag ser flera namn som har dragit ner på sitt skrivande här och jag tror just att en faktor som denna kan vara orsaken.
Jag förstår inte varför ni försöker para ihop nybörjare med professionella webmasters? Det är lätt att säga att ett forum är till för likasinnade men det är just det som är problemet. Vi alla är inte likasinnade och har något gemensamt här. Nivån skiljer sig för mycket mellan medlemmarna och det är en tidsfråga innan det bryter ihop totalt.
Det handlar inte om att folk ställer Dumma frågor utan ointressanta frågor.
Det handlar inte om att proffs ska hjälpa nybörjare. Utan att hjälpa varandra och därför krävs likasinnade.
Medlemmarna ligger på olika plan och det är tyvärr så att de som ligger högre upp inte tillfredställs på det sätt som från början är tänkt. Kontentan av det blir att de lämnar och vi har sett tendenser på det redan.