Citat:
Originally posted by wiggin@Feb 11 2006, 17:18
Som hubbert säger det är för mycket. Det blir bara rörigt, förstasidan framförallt. Jag skulle ta bort allt som absolut inte behöver vara med. Sedan tar du bort lite mer. Och jag tycker även att du ska ta bort reklamen. Visst är det roligt att tjäna pengar men det är i så fall bättre att först få upp ett stadigt besökarantal och sedan lägga till reklam. Även alla banners på vänstersidan tar för mycket plats, och är inte alls intressant för mig som besökare. (och filmer som spelas upp automatiskt uppskattas INTE)
Jag gillar inte heller att du blandar svenska och engelska på samma sida. Jag skulle föredra att man kan byta språk och på så sätt slipper flera likadana texter på olika språk.
Även forumet är för stort. Det är bättre att börja med ett fåtal kategorier som folk använder, än att ha massor med olika inriktningar med lite aktivitet.
edit: Nu var ju i och för sig inte tråden placerad under "Feedback", men jag tror inte det största problemet ligger i sökmotoroptimering utan i bristande användarvänlighet. Och så sätt få återkommande besökare, naturliga inlänkar etc.
|
Filmen har ja satt på "Autostart=false" så den ska inte
spelas upp automatiskt (Kolla din webläsare).
Allt som inkommer via reklam går till Organisationer som behöver det.
Men visst ja kan ju ta bort det på förstasidan iaf, bra idé
Alla banners är ju oxå inriktade om volontär verksamhet.
förutom VIP, som sponsrar mig på olika vis, med gratis server mm.
men ja får tänka på det..
Ja funderar på att ta bort praktikforumen helt faktiskt,
och backpacker forumet.. Bra idé igen...
Nä, den kanske var skriven i fel forum ändå *Sorry*