Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: May 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: May 2004
|
Med tryckfrihet och yttrandefrihet kommer ansvar. Jag tycker att varken SD eller Jyllands Posten visar sitt ansvar. Missköter man sin frihet så kan man bli av med den. Det skulle inte förvåna mig om detta är startskottet på att i förlängningen så kommer tryckfrihetsförordningen att förändras i flera av västvärdens länder.
Det som är sorligt är att vi har extremister i båda lägren som gör sitt bästa att utnyttja detta som har hänt. Allt för att öka klyftorna mellan olika religioner, folkslag och delar av världen. Tyvärr har dessa individer lyckats ganska bra hittills.
Enligt massmedian så är det är SÄPO och UD som ligger bakom detta att SD-sidan stängdes. Så jag anser att tillsvidare är det rätt att göra så.
Bara för att man har att JP och SD anser sig ha rätt att göra en sak betyder detta inte är det är särskilt intelligent gjort i förlängningen . Det är som att gå ut på ett övergångsställe utan att bekymra sig om att det är is på gatan och en lastbil kommer i full fart. Jag har ju rätten på min sida...
|