Citat:
Ursprungligen postat av Davve
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Oj.. vad snabbt opinionen kan vända... från Jag älskar Loopia och Loopia är bäst till hat inläggen i denna tråd
Hoppas alla har läst avtalet ni godkänt innan ni börjar skrika om kompensation
|
Tycker du vi ska ge de beröm nu för att våra sajter vart nere i 9 timmar? eller vad försöker du säga?
Att de är bra annars är väl en sak, men de ska få kritik nu när sådant händer, de borde komma med förslag på kompensation nu till oss som driver sajter i vinstsyfte... Det skulle iaf kännas som plåster på såret...
|
Jag har inte sagt att dom ska ha beröm.. Jag bara förstår inte att opinionen kan vända så snabbt. Ena dagen sänker man priset 20 kr och blir kallad för gud och nästa dag har man avbrott och blir hatobjekt nummer 1.
Om man är så avbrottskänslig kanske man ska fundera på att registrera domänerna hos nån som tjänar pengar på det istället för nån som går back på det. Och innan man godkänner avtalet så läser man villkoren vad man godkänt.
Vad jag menade med inlägget är att jag tycker det låter konstigt att man köper en domän under inköpspris, sedan beställer en gratis dns-tjänst som friskriver sig allt ansvar och där man inte läst villkoren och slutligen sitter och skriker "ersättning" när tjänsten går ner sig... Som sagt innan, "man får vad man betalar för".