Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-08, 13:42 #18
ZeniaNet ZeniaNet är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
ZeniaNet ZeniaNet är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
[QUOTE=kullervo,Feb 8 2006, 14:26]
Citat:
Ursprungligen postat av ZeniaNet,Feb 8 2006, 10:03
Har ni lika dålig hårdvara i burkarna som resten av affilate-nätverket ligger på? Skaffa hotswap innan det blir pinsamt på allvar. Om ni har några timmars nertid om några månader igen när ni har kommit igång med många affilates så kommer det ta lång tid innan det är glömt.
Edit: Eftersom ni redan har flera servrar (jag hoppas ni inte kör allt på samma) så varför inte låta er webbsajt vara redundant? Det är ju halva ansiktet utåt.
Servrarna är inte riktigt mitt område, men det jag vet är att vi betalar för en rendundant lösning i allafall. Självklart hoppas jag ju inte det är skit i burkarna, det är ju inte det vi betalar för.

Vi är mycket väl medvetna om att detta absolut inte får hända, då det påverkar affärer för fler än bara oss och nu när det händer hjälper det oss att utvärdera vad vi måste förbättra.

Tyvärr känner man sig väldigt "hjälplös", när det är saker som händer som inte går att påverka själv, då man inte har servrarna inhouse så att säga. Då kan jag inte mer göra än att sitta och skälla på dom ansvariga.

/Andreas
ZeniaNet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat