Ämne: VPS
Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-06, 02:52 #29
acidflashs avatar
acidflash acidflash är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2005
acidflash acidflash är inte uppkopplad
Flitig postare
acidflashs avatar

Reg.datum: Nov 2005
Jag är också sugen på FSDatas tjänst den som Tobab sa.
Jag väntar telefonsamtal ifrån dem imorgon där jag ska fråga ut dom lite om deras olika tjänster.
Det som jag är väldigt nyfiken på vad dem kommer svara är reversen (fråga inte varför så tar du inte skada.)
Jag aktiverade också ett testkonto på BudgetDedicated idag för att testa deras tjänst, då jag såg att chansen fanns.
De stog på sidan att de skulle ta ~5min att köra igång testservern vart jag mycket glad (då den är 7dagars test med max 1GB trafik) men efter ca 2timmars väntande fick jag nog och slängde väg ett mail och fråga vad som hade hänt.
De tog då ca 1timme och 40min så fick jag svar, och servern var uppe.
Med tanke på att klockan då var 23:00 så var jag inte så missnöjd, för fel i systemet kan alltid hända med aktivering av VPS, (då jag själv har arbetat med det).
Jag har suttit och testat lite nu i några timmar och känner att de funkar ganska bra, deras priser är inte allt för farliga och deras support svarar sent på nätterna, det är ett stort plus enlig min mening.

Så nu är de bara att vänta på FSData ska ringa och svara på mina frågor, och om dom inte kan överträffa BD så är valet ganska lätt.
acidflash är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat