Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-04, 19:02 #22
Vatos Locoss avatar
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem
Vatos Locoss avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Originally posted by Riverboy@Feb 4 2006, 17:55
Hmm jag har inget minne av att jag har sett något i Kundzonen (och en popup sådana dödar man ju :-) ) men men..
Har väl inge större betydelse, om jag inte går in på min kundzon på 30 dagar så kan jag faktiskt missa detta och med det chansen att säga upp abbonemanget om det skulle vara en försämring av avtalet.
Jag menar har man en sida, med, databas, domän och mail som fungear utan problem så har man inget behov att logga in på kundzonen, så kul är det inte där.... :-) så att bara bli informerad där är ju inte det smartaste...
Nu är det ju så att det även tidigare var så att en uppsägning skulle vara tillhanda 90 dagar innan innestående abonnemangstid löpte ut, så det skedde ju ingen egentlig ändring utan det verkar bara som om de har förtydligat detta i de nya villkoren.

De har ju trots allt varit i kraft sedan drygt 1,5 år tillbaka så under denna tid så måste du ju ha varit inne i Kundzonen, är man osäker så bör ju även deras supportavdelning kunna informera dig om vad som hade gällt vid en uppsägning.

Nu är det ju inte så att jag är ute efter dig personligen men eftersom jag tidigare har arbetat med sådana här frågor så blir jag ganska sne när det kommer personer med alla tänkbara olika ursäkter för att slippa betala, trots att informationen har varit solklar.
Vatos Locos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat