Ämne: s: Goofle.se
Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-04, 11:42 #10
PgDs avatar
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem
PgDs avatar

Reg.datum: Dec 2005
Vid en närmare titt verkar det som goofle.com inte drar in någon trafik alls just nu. Det verkar inte finnas någon wäbbsajt där längre. Min uppskattning om kanske strax över 100 besökare per dag baserar sig på erfarenhet av ett par sajter med Alexa rank på ungefär 3M. Och som framgår av min brasklapp så är jag inte på något sätt säker på att den bedömningen har så mycket med verkligheten att göra. Det var därför jag skrev kanske. På www.sillyjokes.co.uk/alexa/ han man gjort ett försök att sammanställa empiriska data för att få fram ett samband mellan Alexa rank och antal besökare. Det man kan se så långt är att det lutar åt ett visst håll, men inte mycket mer.

Jag kan livligt hålla med om att om gofle.se drar in 50 per dag så skulle goofle.com dra in flera tusen. Och jag kan också mycket väl tänka mig att det är 50 per dag på goofle.se. Jag har råkat hamna där ett par gånger som jag skrev (det är förmodligen bäst att inte berätta om vilka andra ställen jag också har hamnat på), och det är säkert fler än jag som har klumpiga fingrar.

Edit: Stafvar som en kråka tidigt en måndagmorrgån
PgD är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat