Visa ett inlägg
Oläst 2006-02-01, 13:55 #10
kullervos avatar
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2003
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
kullervos avatar

Reg.datum: Dec 2003
Nu är problemet löst. Jag har fått "avbeställa" alla intresseanmälningarna, för det är just vad det var. Det framgick kanske inte tidigare p.g.a. mitt ordval, men det är inte riktiga beställningar jag gjorde utan intressenmälningar där jag inte band upp mig för något köp. Eftersom jag inte sparat avtalet är det enda bevis jag har nu (förutom bekanta med samma uppfattning som jag) det automatiska epostet som jag fick som svar då jag gjort intresseanmälan. Rubriken på detta epost var "Intresseanmälan av .eu-adresser!".

Jag är 100% säker på att avtalet jag godkände var ett separat avtal endast för EU-domäner och inte det avtalet man måste godkänna nu för att beställa EU-domäner på www.crystone.se. Om ni påstår att ni inte ändrat i avtalet måste ni mena att ni helt enkelt tagit bort det avtalet jag godkände (för intresseanmälan) och istället gjort ett nytt avtal för riktig registrering.

Enligt min mening har Crystone helt klart gjort fel men nu löste det sig iaf eftersom dom är shyssta i grund och botten.
kullervo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat