http://www.firstserv.com/hostingServices/s...sting/flashCom/
Där hittar du även lite länkar med mer info om Flash comm.
Det blir inte billigt om man använder mycker bandbredd dock.
Men det stämmer att det inte finns något speciellt säkert sätt att skicka poäng annars.
Det bästa man kan göra är förmodligen att obfuskera sin krypterings rutin så att det blir lite knepigt att få fram den genom att helt enkelt dekompilera swf filen.
Är man vass på bytecode kan man köra med Flasm och förmodligen få ett system som är tillräckligt obfust för att det måste vara rätt värdefulla priser för att någon skall orka bry sig om att cracka en sådan lösning.
Kombinera detta med med cookies, dela upp responsen i fragment som ditt serverscript kan begripa hur de skall passa ihop genom en inbyggd kod och du har väl ett relativt säkert system.
Jag har även sett några komersiella lösningar och dedikerad spelhosting som kanske kan vara intressanta och billigare än att köra med Flash comm.
Jag minns dock inga namn eller länkar och hur säkra de är har jag ingen aning om.