Visa ett inlägg
Oläst 2006-01-29, 18:16 #24
zorans avatar
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
zoran zoran är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
zorans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by bo82@Jan 29 2006, 15:27
Men det tillför inte mig nånting och det är det som räknas. Jag bryr mig heller inte om din åsikt, men om jag nån dag får för mig att göra det, ska jag skapa en tråd alldeles bara för din skull. "Tråden om zorans åsikter!" skulle den kunna heta.
Ah förlåt, jag glömde just dig, den unika representationen av allt folk här på WM. Visste jag att du ensam bestämmer vad som tillför och inte tillför något här på WM, hade jag naturligtvis aldrig vågat trotsa natrukraften.

Nu lite allvar, jag tror ändå att vissa människor ansåg att det tillförde något. Så logiskt sett, tillförde det något för dem. Så logiskt sett tillförde det något. Samtidigt så tillförde det inget för dig. Men eftersom du är representativ för ALLA här på WM endast i dina drömmar, tolkar jag logiskt ditt uttalande som skitsnack.

Om vi går djupare i filosoferande, så blev jag av moderatorn anklagad att mitt inlägg inte "tillför" något. Eftersom mitt inlägg tillförde min åsikt om ämnet, så är betydelsen av ordet "tillför" tillfredställd. Sen om just DU tycker, det är så intressant, är upp till dig. Det är ingen som tvingar dig att läsa.
zoran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat