Citat:
Originally posted by 1337pm@Jan 25 2006, 08:10
1. Nej, du kan inte ta 15 kronor för så enkla layouter imo. Det ser ut som vanliga tabeller, men om du använder CSS och skapar lite rundade hörn och liknande kanske någon vill betala för det.
2. Jag har 1152x864 och har iaf problem med en del bilder, kan ju ge dig en idé kring vad du behöver ändra på.
3. Varför har den andra sidan dåligt rykte? Finns det anledning till att höja en varningsflagga för den här sidan också? Bygg förtroende gentemot dina kunder.
4. Ingen kommentar.
5. Om du ska fortsätta med tabeller för din sida, lägg till lite cellpadding, valign och annat som snyggar upp texterna lite. Rätta även stavfelen...
|
1 Ja, som jag skrev i första inlägget så var de layouter jag har upe nu bara utfyllnad. Jag har tänkt att skapa fortfarande enkla layouter, med tex nifty corners och en bra grund för seo. Sen är ju inte sidan till för medlemmar på wn. Hade tänkt mig att layouterna duger för 13åringar som ska lägga ut sin första sida.
2. Jo måste helt klart ändra på både bilder och själva sidan.
3. Jag menade egentligen inte dåligt rykte, utan snarare tveksamt innehåll...(smygbilder på tjejer).
4. Same here.