Citat:
Originally posted by Alto@Jan 12 2006, 22:54
Hmm, verkar inte hackad när jag besöker den, och enligt whoisen så är du fortfarande ägaren...
Kontakta mydomain.com support asap!
Creation date: 11 Jan 2005 14:21:36
Expiration date: 11 Jan 2006 14:21:36
Verkar inte som auto renew har fungerat... Sen att den visar reklam för dig och inte för mig kan jo ha att göra med DNS.. men som sagt kontakta supporten och hoppas på det bästa!
Förresten, finns det kvar i ditt mydomain konto? annars borde du jo fått ngt email där den bekräftar en "push" till en annat konto eller att den har expired..
|
Jo jag har mailat dom 2 gånger och väntar på svar.. Din dns har kanske inte uppdaterats än.. När jag kör ping så pekar den på 69.25.142.11 vilket är fel..
Det tråkiga är att jag har tappat all gammal mail ang. denna domän efter en hdd-krasch...
Jag har inte fått ett enda mail och ja den ligger delvis kvar på mitt mydomain konto... Där jag ändrar ip-adresser osv. men inte under "My domains"..
Har skickat ett väldigt arg meddelande till deras support och överväger att flytta alla mina domäner från deras tjänst.
Det är ingen fel på webbservern (IIS)... den ska peka till 213.141.95.211 som t ex .se adressen gör (samma webbplats).