Medlem
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
Swreg kan jag rekommendera. Har använt dem i 1-2 år utan några större problem. De är även (vad jag vet) den enda 3'e parts PSP som tillåter dig att fånga transaktionen på din sida, skicka vidare kortnumret och sedan bara få en response code från deras bank. Alla andra jag har prövat har oftast något system där man måste skicka kunderna till deras egen betalningssida. Men sen beror det ju också på hur mycket man vill integrera betalningssystemet i sin webbsida. I de flesta fall räcker det nog att bara skicka kunden vidare till företaget som sköter kreditkortstransaktionen.
Digibuy har jag dålig erfarenhet av. Dryg attityd av ägaren. Han fick för sig att stänga av mitt konto en fredagskväll utan att ens meddela detta. Anledningen var att det kom "för mycket" orders. Själv hade man precis lanserat en marknadsföringskampanj. Märkte först på söndagen att något var fel när kunder emailade och sa att det inte gick att beställa något. När digibuy sedan på måndagen verifierade mina orders genom att ringa upp folk som hade beställt visade det sig att allt naturligtvis var i sin ordning. Fick man nån kompensation? nej nej, inte ens en ursäkt.
De övriga har jag ingen erfarenhet av, men de är säkert lika bra/dåliga som alla andra tredje parts system.
|