Visa ett inlägg
Oläst 2006-01-07, 11:48 #10
svensktinternet svensktinternet är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
svensktinternet svensktinternet är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
Om personen i fråga som driver fritrafik.se anser att jag överskridit hans "citeringstillåtelse" kommer jag att åtgjärda detta så fort han hört av sig och meddelat att fallet är sådant.

Varför Google bara indexerat min första sida funderar jag själv över

Alla intressenter i fråga som bett om informationen har fått den där det står hur inkomsterna tjänas o.s.v

Citat:
Fick ett mail av dig svensktinternet.
Vi har cirka 45 hemsidor att bygga på 4 veckor. Det har blivit ett enormt tryck och vi tvingas modifiera templates för vissa kunder med informerar er om detta. Vi kan givetvis bygga en unik hemsida för **** men det kommer dröja cirka en månad innan vi får chansen, vi har över 110 V.I.P kunder för närvarande att serva.

Vad händer med dom? Kommmer ni leverera er tjänst till dom?
De är nästan färdiga, givetvis fick vi drar ner på kvalitén aningne, man fick exempelvis inga javamenyer eller dylikt längre. Endast några få fick flashanimeringar på hemsidan. Lyckligtvis är det väldigt (nästan ironiskt) vilka simpla hemsidor folk ber om. Det händer att man nästan tvingar sig själv att göra något utöver beställningen.

hnn vi hoppas du kommer till nytta med din hemsida som vi byggt dig. Om du använt den eller inte återstår att se men jag personligen skulle rekomendera din tjänst till alla som bedriver någon form av affiliate verksamhet på sin sida (på tinyURL.se finns verktyg för att dölja affiliatelänkar för er som inte besitter kunskapen själva)

För övrigt behövs inga fler intresseanmälningar, vi har nu hittat ett antal väldigt seriösa köpare och tar därför inte emot några fler intresseanmälningar.

Många hälsningar,
svensktinternet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat