Jag tycker du har en ganska kul idé med din sida serial. Jag tror även att du kan få återkommande besökare genom ditt betygsystem med Karma. Folk kommer absolut att vilja titta in på sidan lite då och då för att se vad andra tycker om deras synder. Nu begrep jag tyvärr inte riktigt hur man röstade eller hur själva betygsystem fungerade. Tittade inte så noga.
Din sida är en typisk sådan sida som skulle kunna tas med på olika sidor med länktips. Det bästa exemplet här i Sverige är väl
http://buzz.bazooka. se Du får söka lite på google och se vad du hittar. Ostfrallan och
www.lankarkiv. com är två andra exempel. Jag kan tyvärr inga bra internationella sidor av den typen, men det finns massvis. Kommer du med i de exemplen som jag gav så kommer det i alla fall att ramla in några tusen besökare. Har man något roligt att erbjuda så får man med andra ord gratis marknadsföring.
I vilket fall så tror jag att du ska jobba vidare på det där med Karma. Att man kan få sina egna synder betygsatta och kommenterade samtidigt som man kan kommentera och betygsätta andras. Folk älskar att jämföra sig själv med andra. Ett bra exempel är alla sidor som snyggast .nu där man kan ladda upp ett foto på sig själv osv.