Ämne: Omöjligt?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-01-03, 16:58 #13
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2005
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Det där stämmer inte. Det går att komma runt Sandbox, men det är en smal passage, speciellt om du är lite insatt SEO - då sätter du ofta krokben för dig själv om du inte är finkänslig.
Du skriver som om du vet hur man ska göra, kanske du då även kan ge lite info?

Tror du verkligen att Frej kan vara #1 på Funny Video Clip på Google inom ett halvår med en ny domän? Jag tror inte det, därav mitt svar.

EDIT: Det jag inte gillar med WN är att alla ska låtsas att dom kan allting. Jag kan lätt erkänna att jag bara har vissa spekulationer på hur man undviker sandlådan och vet inte alls säkert.

Jag kan ge en del tips:

Förutom att följa min checklista (kan inte ge URL på detta forum för att det är egenreklam så du får väl PMa för den) så börja få inlänkar på ett tidigt stadium. Dina inlänkar ska skaffas med en naturlig ökning annars åker du i filter. Försök få de flesta inlänkar från relaterade sidor. En inlänk från DMOZ, WIKI, eller .gov, .edu domäner hjälper extra. Även höga PR sidor, ja men det är inte det viktigaste. Om du köper länkar så köp helst som varar i ett år eller längre. I alla dina länkar du skaffar ska du se till att de varar så länge som möjligt - åldern på inlänkar är en viktig faktor. Undvik för många sitewide länkar - de är inte naturliga. Undvik även länksystem, FFA etc.

Lycka till.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat