Citat:
Ursprungligen postat av FilipLind
en sak jag avskyr är allt detta tjat kring Firefox. Eftersom de är den enda (gratis)konkurrenten till microsoft och givetvis, ALLA HATAR MICROSOFT, så måste alla köra den och göra reklam för den. Firefox är skit enligt min åsikt. Verkligen riktig skit. Jag har gjort timmar långa tester mellan de båda browsrarna och verkligen INSETT att det är kvalité skillnad på dessa program, firefox är en gullig uppstickare men oj så mycket ord och så lite verkstad. AVANT BROWSER rekomenderar jag, den är tuff och borde ges en chans. FRUKTANSVÄRT snabbt går det med AVANT.
det är bara min åsikt
Gott nytt år Gubbar!
|
AvantBrowser bygger helt och hållet på MSIE.
Vilket innebär att alla säkerhetshål som finns i MSIE finns i AvantBrowser också.
Den använder MSIE's motor, då kan man inte påverka varken säkerhet eller hastighet.
Visserligen är inte Fx den mest ultimata webläsaren, men enligt mig så är det just nu den bästa för mig.
Opera har jag provat på mycket. Från version 4 och har aldrig gillat den.
Firefox har jag använt sedan version 0.5 då den hette Phoenix.
Firefox har en relativt kraftig bugg, memoryleak.
https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=249469
Vad förväntar man sig? Alla program har buggar mer eller mindre. Skulle bli förvånad om jag använde ett program som är helt utan buggar.
Citat:
Ursprungligen postat av WizKid
Själv är jag helt såld på Firefox och tycker det är jobbigt varje gång jag är hos någon som inte har Fx installerad så jag måste använda IE.
|
Skaffa ett usb minne och ladda ner PortableFirefox då