Visa ett inlägg
Oläst 2006-01-01, 23:48 #7
WizKid WizKid är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
WizKid WizKid är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Originally posted by FilipLind@Jan 1 2006, 23:02
en sak jag avskyr är allt detta tjat kring Firefox. Eftersom de är den enda (gratis)konkurrenten till microsoft och givetvis, ALLA HATAR MICROSOFT, så måste alla köra den och göra reklam för den. Firefox är skit enligt min åsikt. Verkligen riktig skit. Jag har gjort timmar långa tester mellan de båda browsrarna och verkligen INSETT att det är kvalité skillnad på dessa program, firefox är en gullig uppstickare men oj så mycket ord och så lite verkstad. AVANT BROWSER rekomenderar jag, den är tuff och borde ges en chans. FRUKTANSVÄRT snabbt går det med AVANT.
Opera är numera även den gratis.

Själv är jag helt såld på Firefox och tycker det är jobbigt varje gång jag är hos någon som inte har Fx installerad så jag måste använda IE. Får man fråga vilken version av Fx du testade och vad det det är som du inte gillar med den? För att få upp hastigheten på Fx finns det en extension som heter Fasterfox.

Anledningen jag använder Fx är att jag tycker den är den bästa webbläsaren totalt sätt. Men att den är opensource tycker jag är mycket skönt. Det betyder att jag kan påverka den webbläsaren jag använder om jag vill. Nu har jag inte haft någon anledning till att göra det med Fx men däremot till Thunderbird har jag bidragit med en patch samt gjort några extensions för att göra den så den passar mig ännu mer.
WizKid är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat