Ämne: "SEO Dagbok"
Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-31, 15:04 #10
hans99 hans99 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 167
hans99 hans99 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 167
Så anledningen till att google inte brytt sig om sidan överhuvudtaget var att inlänkar saknades? Varför har de då förslagsknappen överhuvudtagetJag var orolig att det kanske var något fel på sidan som gjorde att google inte indexerade den.

Jag har arbetat lite på den här biten med inlänkar. har efterfrågat länkar från seriösa listor, ett par seriösa kataloger, några halvseriösa kataloger och ett antal lite mer oseriösa. Det ska bli intressant att se om det ger något. Jag hoppas starkt på Sunet.

Jag tror inte man straffar för oseriösa inlänkar även om det kanske inte ger något. Om det vore så kunde ju oseriösa sidor sälja länkar som drog ner andras placeringar.

Jag kan ingenting om SEO. Men jag hittade ju en hel del bra tips här. Hade heller inte tänkt bry mig om det. Andra sidan som jag har haft har alltid fått bra placeringar och besökare av sig själv. Mycket faktatext vinner!

Men den här gången blev jag orolig eftersom Google aldrig verkar indexera sidan

Verkligen tack för all hjälp hittills. Det bästa vore om man kunde betala någon för sådant här. Det var inte direkt någon trevlig paus från det vanliga arbetet och hålla på med det här. Men jag fick inte hyra in någon för chefen :angry:
hans99 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat