Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
har man en verksamhet som tillåter alternativa tillvägagångssätt så finns också större möjligheter till att använda dem utan att råka ut för ett så stort bortfall.
|
Vad var det du sa om otydlighet? :lol:
|
svarade inte precist eftersom jag inte ansåg att det fanns något intresse av att jag skulle ge exempel på en sak som kan utformas på så många olika sätt.
Citat:
Enda sättet att inte "råka ut för ett så stort bortfall" (jag undrar huruvida du har förstått hur betalning via PSMS etc fungerar överhuvudtaget när jag läser ditt inlägg) är att höja priset. Lägg på 100% på produktens pris så kan du ta betalt på det sättet och ända få lika mycket till slut. Frågan är ju då hur mycket du då säljer.
|
nu är du ändå lite trångsynt. har man möjligheten att ordna ett avtal för PSMS där man inte betalar en procentuell avgift per sms finns relativt stora möjligheter att utnyttja tjänsten för betalningar.
Citat:
Citat:
Originally posted by -marcuss@Jan 14 2004, 13:53
har man till största del återkommande kunder bör det rimligtvis inte vara något problem med förskottsbetalning. vilket även getts stöd för i andra inlägg här på WN.
|
Jag är av rakt motsatt åsikt, folk har på WN uttryckt att förskottsbetalning INTE är ett bra sätt att ta emot betalning och jag håller med å det starkaste. Oavsett återvändande kunder eller ej så vill bara någon procent av alla kunder använda förskottsbetalning fast jag ger dem extra för det.
|
vad jag menade var att folk på WN uttryckt att förskottsbetalning är betydligt lättare att använda då man har återvändande kunder. vet inte riktigt hur det gick att misstolka i sitt rätta sammanhang?
Citat:
Ursprungligen postat av Jome
Dumt med flamewars så jag avstår från att svara på marcuss inlägg.
|
förstår bara inte varifrån din aggresivitet kom ifrån? tyckte inte direkt jag var kritisk i mitt inlägg mot dig, förutom möjligen att du inte hade uppgett någon websida som referens.
hursomhelst, drar mig ur den här diskussionen eftersom det uppenbarligen upprör mer än gör nytta. vill ni ändå fortsätta så kan vi ju ta det per PM