Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-20, 22:30 #17
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Decibel
Citat:
Ursprungligen postat av Björn
Köper man sånt så kommer det bara nån pundare och bryter bilen samma kväll.. så varför orka typ.... :/
Man bygger fast det så pass ordentligt med 1 tums genomgående bult på 55cm rakt in i chassit på bilen, ska dom sno nåt får dom ta med sig hela bakdelen på bilen.

Köper man bara färdiga prylar och ställer in i bilen kan man räkna med att nån annan vill ha det också.

Jag lägger ner lika mycket tid på att optimera bilen stöldsäker som man i vissa exceptionella fall lägger ner på att optimera sin hemsida
mh.. tror jag vad jag vill om.. de där slöddren drar iväg med grejerna till nåt buskage nånstans så sliter de bort allt som inte sitter fastsvetsat. resten sabbar de bara. Som i brorsans bil, som vi hade lagt ner massa möda på att få i ordning, det satt som fan, men de hade ju inte haft brottom direkt. Och snuten skiter ju helt i det så.. det låg flera yoghurt-paket (typiska pundare) i bilen, säkert med avtryck och grejer, men det är inte direkt prio att få fast dem. De bara ringde och sa var knarkarna hade ställt den så fick man hämta den själv.
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat