Jag säljer bilder - inte programvara, så jag har inte testat serienycklar och liknande, men har varit i samma situation som du och kollat mycket på olika företag. Här är några kommentarer (Med setup menar jag hela proceduren med lägga upp nya grejer till försäljning. Automatisk betyder att man kan göra det helt själv.):
-
www.kagi.com (tar ca 10%, halvautomatisk setup (börja sälja är automatiskt, men vill du att de ska sköta nedladdning av produkten måste de f.n. lägga till filen manuellt), funkar OK, dock är supportavdelningen inte så bra)
-
www.swreg.org (hemsk sida, billiga, har varit med länge, han som sköter företaget har lite "attitydproblem", tycker jag, goda möjligheter att skräddarsy ordersidorna, men jobbigt att sätta upp nya produkter)
-
www.regnow.com (dyra (20%?), men en kompis som använder dem är nöjd, automatisk setup)
-
www.regsoft.com (hållit på länge, jobbig setup, och om jag har fattat det rätt måste man vänta på att nya produkter ska godkännas manuellt innan de kan börja säljas)
-
www.emetrix.com (13.9%, suverän support, automatisk setup, dock vet jag inte hur bra de är på serienycklar och sånt)
...Kagi har jag använt längst, men bytte för ett par månader sedan till Emetrix eftersom de passar bättre för mig. Jag är väldigt nöjd så här långt. Hoppas det här är till nån hjälp. Lycka till!