Citat:
Originally posted by esra@Jan 13 2004, 19:59
Adsense annonsering verkar vara allt vanligare på alla möjliga webbsidor. Jag undrar lite om någon vet vad som gäller för att man ska få vara med i programmet? Måste sajten vara på engelska eller kan min sajt www.tippat.com bli accepterad?
Om det är någon här som använder sig av Adsense - hur fungerar det? Ger det något?
Var ansöker jag om att få vara med i programet? Har sökt på svenska Google men där hittar jag inget ansökningsformulär... finns det bara på engelska Google? :huh:
Vore kanon om ni kunde räta ut min frågetecken till utropstecken *
mvh / esra
|
De tillåter inte svenska sidor ännu. Förhoppningsvis inom kort. De har börjat stödja fler och fler europeiska språk de senaste månaderna. I övrigt är det inte så höga krav, de flesta sidor blir accepterade om de ser någorlunda seriösa ut. Tror inte det är några trafikkrav alls.
Inkomsten varierar väldigt mycket från månad till månad. Ibland är det extremt bra och ibland bara "bra"

Beror till stor del på vad du har för innehåll på sidan. Kan tänka mig att inkomsterna blir lägre på svenska sidor då det borde finnas färre svenska annonsörer.