Citat:
Ursprungligen postat av Spindel
Citat:
Ursprungligen postat av Filip
SR och SVT gör otroligt mycket bra produktioner. Men om man bara är intresserad av att lyssna på mainstream musik och titta på dokusåpor eller amerikanska komediserier, så kan jag förstå om man inte tycker om SR och SVT.
|
Det enda som är bra med SVT (SR suger ju totalt) är deras nyhetsprogram, möjligtvis PopCorn också Annars klår Canal+ dem på allt annat. Har du sett Canal+ sportprogram kommer du tycka att Svts kommentatorer i ishockey är förjävliga rent ut sagt.
|
Och de där två inläggen visar ju precis vad som är bra med SVT: dom visar inte saker som jag eller du gillar precis hela tiden, utan dom visar något program som jag gillar, något som du gillar osv. Jag tycker det är toppen att dom sänder nyheter på teckenspråk exempelvis, även om jag inte har användning av det själv. Dom andra kanalerna skulle aldrig göra det, det lönar sig inte helt enkelt. Tack, SVT!
Men on-topic, angående reklamen på Lunarstorm så tycker jag inte den var särskilt bra gjord... Folk lär väl mest nästan tro att dom hamnat fel?