Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-13, 17:44 #3
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by omid@Dec 13 2005, 18:32
Om du söker på Google med ditt trackingnummer så kommer första resultatet vara den sida där du kan spåra försändelsen. Detta fungerar med UPS och FedEx, så jag skulle tro att även paket från DHL ska fungera.

Annars kan du ju göra som på den gamla goda tiden, besöka DHL.com och spåra därifrån. :P
Kanske var lite svårt att se att jag redan besökt sidan men inte hittat något som verkar fungera att söka med det nummer jag har, antingen säger den bara att det är fel. Sen på DHL´s websida finns det ju en hel hög av olika alternativ vid sökning efter saker. Nedan ser du en liten del av dom olika saker som går att söka efter, sen kan man klicka sig fram till ännu fler olika alternativ men inget verkar hitta eller fungera antigen beroende på att det skall vara diverse andra siffror med eller olika beteckningar och sådant har jag inte utan bara den rena sifferkombination som jag skrev i mitt inlägg.

Stycke och parti inom Sverige - Swednet och Europremium
Paket till Norden och Europa - Europremium, DHL Europack och DHL Europlus
Flyg- och sjöfrakt - DHL Danzas Air & Ocean
Flygexpress - Shippers Reference

Nu kanske du förstår lite mer med vad jag menade, såg att jag skrev lite luddigt i min post alltså att jag inte hittar något på dhl´s websida som verkar fungera att spåra med iaf inte med det trackingnummer som jag har.

Mvh,
Viper
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat