Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-13, 14:00 #19
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by Lindahl@Dec 12 2005, 23:15
Fast det där låter väldigt märkligt... Om han nu tagit sig tid att granska beskrvningen och säger att webbshopen ska med så kunde han ju lika gärna trycka på publicera-knappen också... Verkar mycket märkligt att dra ut på det så. För nån turordningsbegränsning finns det inte i den bemärkelsen. Däremot tar det ju förstås tid innan alla som använder dmoz register har de uppdaterade länkarna.
Jo. Visst är det märkligt. Finns två teorier. Antingen så driver redaktören en egen webbshop i samma bransch och vill inte ta med fler konkurrenter. Eller så vill han inte "favorisera" vår site. Eftersom jag tog kontakt med honom så kanske han avsiktligen drar ut på det, eftersom det annars kan uppfattas som om han gav oss förtur. Det händer inte mycket i den kategorin annars, tyvärr. Jag kommenterade att det fanns en del webbshoppar listade där, som har lagt ner för länge sedan. De tog han bort samma dag. Det var en månad sedan nu och sedan dess har inga uppdateringar gjorts i "min" kategori. Flera konkurrenter till oss, som har både bra och seriösa webbshoppar, står inte heller listade…
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat