Visa ett inlägg
Oläst 2004-01-12, 21:25 #6
Peter_Holms avatar
Peter_Holm Peter_Holm är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 165
Peter_Holm Peter_Holm är inte uppkopplad
Medlem
Peter_Holms avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 165
Citat:
Originally posted by MusikGuru@Jan 12 2004, 14:59
Din adress i hörnet skulle jag dela upp i bara två rader, så den kommer i samma höjd som logot. Kanske skulle jag även stoppa dennai någon sorts ram som logot är i, så den framhävs lite, om du nu envisas att ha den där.

Jag är inte speciellt förtjust i den "data" fonten du har som rubriker, tyvärr.

Det är Silkscreen i 200%. Även där har du nåt att komma med. Kan hända att den är lite trist. Vi får se vad andra tycker.

Sidan är utvecklad i mac. Betyder att scrollbars inte kan ha någon färg. Men jag har pc också och vill gärna veta hur man gör den där färgade baaaren... 8)

Annars tycker jag om den. Lite annorlunda meny, men helt ok!
Din adress i hörnet skulle jag dela upp i bara två rader, så den kommer i samma höjd som logot. Kanske skulle jag även stoppa dennai någon sorts ram som logot är i, så den framhävs lite, om du nu envisas att ha den där.

Du har nog rätt i det där med adressen. Jag kanske tar bort den helt eftersom den ändå finns på "kontakta"-sidan. Ja det gör jag!

Jag är inte speciellt förtjust i den "data" fonten du har som rubriker, tyvärr.

Det är Silkscreen i 200%. Även där har du nåt att komma med. Kan hända att den är lite trist. Vi får se vad andra tycker.

Scrollbaren du har ibland kan du ändra färg på, så det smälter in lite, istället för att den hemska blå standard färgen. Vet du inte hur, skicka ett PM med ditt mail så mailar jag dig en liten bild med förklarande text.

Sidan är utvecklad i mac. Betyder att scrollbars inte kan ha någon färg. Men jag har pc också och vill gärna veta hur man gör den där färgade baaaren... 8)

Annars tycker jag om den. Lite annorlunda meny, men helt ok!

Tack! Jag är noga med att den ska vara läsbar på 800x600, därför tvingades jag använda overlib för ikonerna så jag fick lite mer plats när jag la in en till knapp.
Peter_Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat