Tack för välkomnandena.
Citat:
Förslag: Man ska kunna välja att ha en gratis undersida eller betala för ett domän och webbhost.
|
Men vore det inte roligt att ha ytterligare en morot i form av en fet vinst bestående av en massa domäner också?
Citat:
Jag kan annars erbjuda mig att regga ett domän och webbhost för att hjälpa till med undersidor för deltagarna.
|
Jo, det skulle jag också kunna göra, men det finns faktiskt ett problem här. Åtminstone Google lär prioritera den första sida den får tag på här. Det kan ju ibland vara stört omöjligt att få mer än två sidor från samma domän att ranka för ett nyckelord och det vore mer spännande om man fick se hela förstasidan hos både Google och MSN vara full av listningar till det sökta nyckelordet.
Citat:
Varför inte köra ett nyckelord i stil med? östgotisk kransbjörn ett nyupptäckt däggdjur på sluttningen av berget i Xerowmass.
|
Blir inte det lite väl enkelt? Det är mer utmanande med nyckelord som det finns tusentals sidor om men som kanske inte har något särskilt stort kommersiellt värde. På så sätt finns det ändå lite konkurrens.
Redigerat stavfel