Visa ett inlägg
Oläst 2004-01-12, 20:06 #27
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by MusikGuru@Jan 12 2004, 15:39
Ja, om man ser detta så skulle man kunna tänka sig att personen som driver detta inte vill driva det vidare och då kanske det gör något om man reggar users.se
förstår inte riktigt hur det skulle kunna vara någon ursäkt. och om tjänsten skulle vara på väg att försvinna skulle väl alla domäner vara till salu? låter som en ytterst dum ursäkt till att starta upp en likadan tjänst under i princip samma namn. är ju endast ett ännu tydligare tecken på att någon vill dra nytta av den marknadsföring jag åstadkommit. vill man dessutom vara seriös så tar man ju kontakt med ägaren i fråga.

Citat:
Från denna vinkel skulle jag förstå varför de reggade domänen - men i så fall tycker jag att det är den enda ursäkten jag skulle förstå mig på. Annars är det ju riktigt ruttet!
...dessutom är inte user.se till salu. har varit i kontakt med MissDomain för att ta bort domänen därifrån men den verkar tydligen inte försvunnit därifrån än av någon anledning.