Det säger mig inget eftersom jag inte vet hur de gjort detta.
Är det genom en unik marknadsföringsmetod eller genom ett unikt sätt att sälja resor? Eller är det kanske så att de bara ökat sin annonseringsbudget och betalat mer per avslut på Tradedoubler?
Loopia har lanserat unika kampanjer på löpande band och de har synts i alla webbhotellsrelaterade nyheter och debatter. Hur mycket de ökat sin omsättning bryr jag mig faktiskt inte om.
Återigen: I min värld har entreprenörskap inget med omsättning eller vinst att göra. Det handlar om att göra något unikt, nyskapande och framför allt inspirerande. Detta är dock min åsikt, men jag kommer inte ändra på den
Citat:
Originally posted by Johan H@Dec 8 2005, 16:30
Er motivering för Loopia är kass.
Tänk er då t.ex. Seat24 som har ökat sin försäljning från ca 190 miljoner till över 500 miljoner på 1 år. Det går inte ens jämföra med Loopia...
|