Visa ett inlägg
Oläst 2005-12-08, 07:06 #9
tiger9s avatar
tiger9 tiger9 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2005
tiger9 tiger9 är inte uppkopplad
Nykomling
tiger9s avatar

Reg.datum: Dec 2005
Jag hade ca 10 klick om dagen första gången, konto blev avstängt utan några grunder men vi fick det återaktiverat... När jag sedan hade kommit igång med mer trafik hade vi ca 30 klick per dag på sajten. Precis innan utbetalningsnivå så blev kontot åter igen avstängt. Den här gången för att det fanns "koppling till ett konto som tidigare inaktiverats p.g.a. ogiltiga klick". Till saken hör att jag aldrig haft ett annat konto och lika lite missbrukat AdSense.

Slutsatsen måste bli att de stänger av ett konto helt utan grunder, efter påtryckningar återaktiverar de kontot igen. Detta i sig är ju ett "bevis" för att det verkligen var avstängt utan någon anledning. När de sedan får lust att stänga ned ett konto kan de alltid hänvisa till ett konto som blivit avstängt! Att de sedan var de själva som utan anledning stängt ned kontot verkar inte ha med saken att göra.

Det är oerhört frustrerande och känns extremt oseriöst att de inte ens vill föra en dialog där de kan förklara på vilka grunder man blir avstängd.
tiger9 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat